Thursday, March 22, 2012

See on minu paradiis.

Eile õhtul ma olin nii surnud, et isegi arvuti kätte võtmine oli liig, niiet eile postitus tuleb siis nüüd tagant järgi.Eile käisime siis Mayrhofenis ja ilm oli lihtsalt super, all küll natuke oli udu, aga üleval säras päike täiega ja nõlvad olid ülimõnusad. Alguses läksime kohe suurele tiirule ja see viis meid peaaegu kõige kõrgemasse tippu. Vaade oli lihtsalt ulme. Seal sain ka oma elu esimese tõelise freeride kogemuse ja no see oli midagi kirjeldamatut. Peale seda läksin kohe parki ja sain aru, et kuigi ma olen seda parki juba kauakaua oodanud oleks seal olek lollus. Sest kui on kasutada sellised mäed ja nii suures koguses puudrit siis oleks patt need päikeselised päevad seal pargis higistada. Üsna sarnased torud ja hüpped on Eestis ka, aga selliseid mägesid vist naljalt ei leia. Nata aitas sellisele mõttekäigule kaasa ka see, et park oli ikka vääääga halvas olukorras. Isegi kickeri nukid olid auku sõidetud, rääkimata siis landingutest ja paljude reilide ja bokside ees kickerid üldse puudusid. Ja muidugi ei saa ka mainimata jätta, et peale seda kui jalad on lahtise lume sees möllamisega ära väsitatud on kogemus omaette istuda trahtri rõdule maha, võtta päikest, juua õlut ja nautida seda vaadet. A ja päikesest rääkides õnnestus mul ka näost natuke ära põleda.




No comments:

Post a Comment